Filarmonia është një institucion që bashkëpunon hapur me kompanitë, firmat dhe ndërmarrjet maqedonase. Megjithëse struktura bazë, kryesore financiare zbatohet me ndihmën e shtetit, nga Ministria e Kulturës, deri më tani shumë nga projektet janë mbështetur nga kompani që kanë vesh për kulturën dhe muzikën si dhe ndikimin e tyre të fortë dhe të domosdoshëm në jete sociale. Filarmonia RSM, veçanërisht në dy vitet e fundit, ka filluar bashkëpunim të suksesshëm me disa nga kompanitë maqedonase, duke përfshirë: NLB Bank dhe Mastercard, “Strabag”, “Tikvesh”, “Diners Club”, “TTK Bank”, “Zavar”, ” Pacomak”, “Zero Waste”, “Sportlay”, “Pelisterka”…

Me mbështetjen e këtyre miqve tanë të dashur, disa nga koncertet (projektet) e Filarmonisë morën një dimension tjetër, u realizuan në nivelin më të lartë profesional me frekuentim masiv dhe reagim të shkëlqyer nga publiku. Disa nga koncertet e Filarmonisë, ku marrin pjesë solistë dhe dirigjentë më të mirë dhe që vijnë direkt nga koncertet më prestigjioze në botë, nuk do të mund të realizoheshin pa mbështetjen e partnerëve të korporatës. Me ndërtimin e sallës së re të koncerteve, e cila konsiderohet si një nga objektet më moderne në metropolin tonë, por edhe në rajon, vizita në koncertet e Filarmonisë RSM mori një pamje të re.

Prandaj, të gjithë ata që mbështetën pa rezerva disa nga projektet e mëparshme të këtij institucioni, morën miq të rinj dhe efekte kthyese jashtëzakonisht pozitive. Karakteri artistik, arsimor dhe social i Filarmonisë nuk do të ishte i mundur pa mbështetjen vetëmohuese të kompanive dhe individëve të shumtë gjatë viteve të fundit. Ka një numër të madh mundësish për t’u përfshirë dhe së bashku për të përmirësuar jetën muzikore/kulturore në mjedisin tonë. Çdo mundësi ofron përvoja dhe përfitime të ndryshme, si për ju ashtu edhe për dashamirët e muzikës.

Sponsor i Përgjithshëm
Miqtë e Filarmonisë
Punëtori muzikore për fëmijë
Koncerti Gala i Vitit të Ri

Sponsor i Përgjithshëm

Mundësia e përdorimit të sallës së vogël dhe dhomave ndihmëse të godinës së re të Filarmonisë, për eventin tuaj të korporatës me një performancë plotësuese 30 minuta sipas zgjedhjes suaj nga një orkestër dhome nga Filarmonia.
– Ftesë për një koktej (backstage) me disa nga solistët dhe dirigjentët,
– Ftesë për të ndjekur një provë veshjeje të disa prej artistëve me famë botërore që do të performojnë me Orkestrën Filarmonike
– Reklamim i vendosur në holl nga Sponsor i Përgjithshëm
– Një video 30 sekonda që do të transmetohet disa herë – në fillim, në pushim dhe në fund të koncertit.
– Për dy koncerte ekskluzive nga programi i mbështetur nga sponsori gjeneral do të vijojnë 100 bileta falas
– 10 bileta VIP vjetore (si dhe dy bileta parkimi) për të gjitha koncertet e programit të rregullt të Filarmonisë*
– Janë 50 bileta falas për koncertet nga programi i rregullt
– 5 bileta VIP për koncertin dhe koktejin e Vitit të Ri
– Paketa e ndërgjegjësimit të markës +
(* Koncerti i Vitit të Ri, Koncerti i Dashurisë,
si dhe koncertet Simfonike për fëmijë nuk janë pjesë
nga programi i rregullt i Filarmonisë)

 

PAKETA E VETËDIJSËS SË MARKAVE**

– Fushata online (në faqen e Filarmonisë, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube)
– Faqja e internetit (banderolat dhe lidhjet në faqen e internetit të sponsorit)
– Postera, fletushka, broshura, një sërë materialesh të markës
– Shpërndarja e materialit promovues
– Buletini / Broshurë dixhitale dhe njoftime për aktivitete të reja, detaje të ngjarjeve, informacione rreth sponsorëve, partnerëve dhe mbështetësve
– Pankarta dhe logo të printuara në ekranet televizive në holl, para koncertit dhe gjatë pushimit, logo e printuar në bileta

Miqtë e Filarmonisë

– Sponsor i një koncerti – 50 bileta falas
– 10 bileta falas për çdo koncert nga programi i rregullt *
– 3 bileta VIP për koncertin dhe koktejin e Krishtlindjeve
– Ftesë për një koktej (backstage) me disa nga solistët dhe dirigjentët,
– Ftesë për të ndjekur një provë veshjeje të disa prej artistëve me famë botërore që do të performojnë me Orkestrën Filarmonike
– Paketa e ndërgjegjësimit të markës +
(* Koncerti i Vitit të Ri, Koncerti i Dashurisë, si dhe Koncertet Simfonike për Fëmijë nuk janë pjesë e programit të rregullt të Filarmonisë)

 

PAKETA E VETËDIJSËS SË MARKAVE**

– Fushata online (në faqen e Filarmonisë, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube)
– Faqja e internetit (banderolat dhe lidhjet në faqen e internetit të sponsorit)
– Postera, fletushka, broshura, një sërë materialesh të markës
– Shpërndarja e materialit promovues
– Buletini / Broshurë dixhitale dhe njoftime për aktivitete të reja, detaje të ngjarjeve, informacione rreth sponsorëve, partnerëve dhe mbështetësve
– Pankarta dhe logo të printuara në ekranet televizive në holl, para koncertit dhe gjatë pushimit, logo e printuar në bileta

Punëtori muzikore për fëmijë

Nje hapesire atraktive prej 100m2 ne katin perdhe te pallatit te Filarmonise, prane biletave me hyrje te vecante. Punëtoria është një projekt konceptual, në të cilin do të mbahen punëtori të shkurtra edukative muzikore. Një hapësirë ​​me shumë qëllime do të shërbejë si një studio muzikore në të cilën do të ketë instrumente dhe tinguj si zonë praktike (tastierë, bateri, kitara, kitara bas, etj.) në të cilën do të zhvillohen minikoncerte jo vetëm nga muzika klasike, por edhe eventet që lidhen me festivalet, kjo hapësirë ​​do të shërbejë si një studio muzikore ku fëmijët do të krijojnë muzikë.

– Co-branding i të gjithë hapësirës (emri, markimi i plotë i mureve dhe i hapësirës)
– 2 mini koncerte
– Përdorimi i hapësirës 3 herë në javë (për 2 orë).
– 20 bileta falas për koncertet e fëmijëve në Filarmoninë
– 5 bileta VIP
– Bannerët dhe logoja e faqes në internet
– Shpërndarja e materialit promovues

Koncerti Gala i Vitit të Ri

Një fillim i pazakontë i vitit të ri me tingujt e Orkestrës Filarmonike. Një koktej gala vetëm pak ditë para festimit të Vitit të Ri 2020 dhe vetëm një ditë pas darkës së madhe të Krishtlindjeve.

GALA E VITIT TË RI
– 20 bileta falas për koncertin e Vitit të Ri
– Ftesë dhe 5 bileta VIP për koncertin dhe koktejin e Vitit të Ri
– Pankarta dhe logo të stampuara në ekranet televizive në holl, para koncertit dhe gjatë pushimit, logo e printuar në bileta.
– Shpërndarja e materialit promovues

Skip to content